ninjanails

Alla inlägg under februari 2012

Av Aida - 23 februari 2012 17:52

Vi har en ny kategori, nämligen, "gästnaglar". Om du gör våra naglar någon gång,  skicka in dem så kanske dem kommer upp på bloggen och du kan få din blogg länkad! :D

Av Aida - 21 februari 2012 16:29

tid: MAX 25 min (jag gjorde mina på en kvart)

enkla snabba disco/musik naglar.


Steg 1: Måla alla naglar utom ringfingernaglarna rosa.


Steg 2: Måla en rosa rand där uppe på nglen och under det en orange rand och under det en gul rand och under det en grön rand och under det blå rand på ringfingernaglen .


Steg 3: (inte nödvändig) Måla rosa glitter över alla nglar utom ringfingernaglarna.


Steg 4: (innan ringfingernaglarna torkar helt) möla genom skinligt naglar över så att färgerna smälter ihop.


Steg 5: Måla ett svart rakt vågrätt streck uppe på ringfingernaglen. Gör en svart plupp under. Dra ett lodrätt sträck från höger av det vägräta och ner till höger av pluppen. - en not.


KLAR!


RESULTAT:

       

Av Aida - 16 februari 2012 17:02

Jag gjorde denna enkla design med 3 artlines och ett grönt naglack.

Måla vitt som bas om du ska andvända alika ljusa fäger som mig.

Måla sedan två blåa streck tvärs över naglen utom på tummen och ringfingret.

måla sedan en vågrätt streck precis som om man skulle gjort fransk manikyr.

Fyll sedan i rutorna med varannan färg som på bilden.

Måla tummens och ringfingrets nederdel med en passande färg.


Tips! Man kan oxå skippa att måla vitt och frönt på tummen och ringfinget!


 

Aida ♥

Av Aida - 11 februari 2012 16:23







Mitt exempel är ett piece märke     

Steg 1: Ta en plastpåse, lägg pluppar med färgerna di ska andvända (naglack ofc).


Steg 2: Gör en cirkel, doppa en tandpetare i den vita färgpluppen och skapa en cirkel.







  Steg 4: Dra ett streck mitt i cirklen (med hjälp av tandpetaren).



  Steg 5: Dra dem två saknade strecken.



Steg 6: Fyll i dem tomma ytorna med svart (annars kommer det inte hålla)


  KLAR!









Klar!

       

Placera sedan märkerna på din nagel och sedan top coat på!


Aida ♥

Av Aida - 4 februari 2012 19:10

ja0, bättre kvalité kommer senare ;c har inte tillgång till att föra över bilder från kameran t datorn just nu..

             


Aida ♥

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Är video bättre än steg för steg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nanannana

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards